Livet etter Lightning Process

DAGENS ANBEFALING !

I dag vil jeg gjerne få anbefale blogginnlegget «Så ærlig jeg klarer å være«, hentet fra bloggen Marianne sier no’. Her skriver Marianne om hvordan livet er 2 1/2 år etter LP-kurs.

Det er et veldig bra innlegg og jeg tror faktisk dette er representativt for alle som ikke har blitt helt friske av LP-treningen. Jeg kjenner meg i alle fall veldig godt igjen i det hun skriver.  😉

One Response to Livet etter Lightning Process

  1. BlueGirl sier:

    Har klippet ut et lite sitat fra en av kommentarene til innlegget. Om kognitiv adferdsterapi sier hun følgende:

    «Da jeg startet var jeg veldig sikker på at ME er en somatisk sykdom, nå heller jeg vel mer mot at det er en psykosomatisk sykdom (noen mener vel at alle sykdommer er det – at det ikke er noe skille mellom kropp og sinn). For meg har det i alle fall vært nyttig å få “rydde opp” litt.»

Legg igjen en kommentar

