Tanker og helse

DAGENS ANBEFALING:

I dag vil jeg anbefale blogginnlegget «Tanker og helse» hentet fra bloggen Aseema Uglefot’s blog. Et veldig bra blogginnlegg som virkelig er verdt å lese! 😀

4 Responses to Tanker og helse

  1. Hanne sier:

    Veldig intressang blogg! Så ett prgram på nrk om placeboeffekten og hvordan tankene kan påvirke det fysiske, syntes det var utrolig bra. (Måtte bare si det 😉 )http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/732681/#alphabet

  2. BlueGirl sier:

    Hei Hanne. Takk for link, jeg så deler av dette programmet da det gikk på TV, veldig interessant. Jeg har lenge vært opptatt av dette med tankens kraft. Særlig fordi jeg har diagnosen M.E. Mvh BlueGirl.

  3. BlueGirl sier:

    Hei Stig. Takk for link, har ikke sett programmet du linker til. Tok en liten titt nå, ser resten en dag jeg har litt bedre tid. 🙂 Hvis jeg ikke husker feil så har personen i filmen vært på LP-kurs og blitt bedre/frisk fra M.E. Mvh BlueGirl.

Legg igjen en kommentar

