Stella tredje sist i Melodi Grand Prix

Jeg skrev etter at Stella vant den Norske finalen at jeg ville bli overrasket om hun kvalifiserte seg til selve finalen i MGP. Låta Haba Haba er noe av det dårligste jeg har hørt på lenge. Den hører vel mer hjemme på f.x. Jamaica enn i Melodi Grand Prix. I dag skriver VG at: Norges Stella Mwangi endte på 17. plass i den første delfinalen i Eurovision Song Contest. Kun Polen og Portugal var dårligere enn oss. Med andre ord, Stella floppet totalt!

President Morten Thomassen i den norske Grand Prix-klubben sier til NRK at han synes dette var overraskende og han skjønner ingenting. De fleste av oss andre synes ikke dette var overraskende i det hele tatt. Det var nemlig som forventa, med et så dårlig bidrag som Haba Haba.

For de som ikke har fått det med seg så var det Aserbajdsjan som vant i finalen i går!

3 Responses to Stella tredje sist i Melodi Grand Prix

  1. Jann sier:

    Det er vel ikke så rart, med den banale teksten? En førsteklassing hadde nok klart bedre. I tillegg er det noe afrikansk over sangen, noe som neppe faller i god jord hos europeere generelt og det har ihvertfall ikke noe med Norge og gjøre! F… da, kan man ikke klare å sende norske deltakere til MGP? (hun må gjerne snakke norsk og omså være født i Norge, hun er fremdeles ikke norsk!) Hater denne politiske korrektheten som skal gjelde til enhver tid.
    Sånn, godt og få det ut 🙂

  2. Knut sier:

    Hei.
    Over tid har jeg oppdaget at denne bloggen her er rassistisk og FRP aktig.
    Og jeg forstår heller ikke hvorfor du er så opptatt av LP. Du skriver at du har blitt frisk av det, men samtidig skriver du at du har diagnosen ME. Jeg forstår ingenting jeg.
    Kanskje du som FRp tilhenger reklamerer for LP fordi det er en haug med penger å tjene på denne lureri metoden?
    Jeg lurer egentlig på hva som feiler deg?

    • BlueGirl sier:

      Knut: Rasistisk? Hva mener du? Utdyp!

      Hvor skriver jeg at jeg har blitt frisk med LP? Link?

      Grunnen til at jeg skriver om LP er fordi jeg har stor tro på tankens kraft og at vi mennesker er både kropp og sjel. Jeg mener at dess mer vi tenker på og snakker om sykdom dess sykere blir vi. Tror neppe alle de som har fått et mye bedre liv etter LP-kurs er enig med deg i at LP er lureri. LP har vist seg å være løsningen for mange med diagnose M.E. Sånn er det bare enten du liker det eller ikke!

      Du lurer på hva som feiler meg? Svar: Utenom diagnose M.E. så feiler det meg ingenting så vidt jeg vet. 😉

Legg igjen en kommentar

