Evelyn fra Idol har M.E.

Tv2: Evelyn bestemte seg for at sykdommen ikke skulle få knekke Idol-drømmen.

Jenta fra Bærum kjempet lenge mot en sykdom ingen visste hva var og har tilbragt mye av ungdomstiden sin i sengen. Nå har «Idol» gitt henne ny energi.

Evelyn sa følgende til Tv2 før semifinalen: . Hvis jeg kommer videre etter denne semifinalen, kommer det til å kreve mye av meg. Men jeg kommer til å klare det. Musikken er alt for meg, og det er der jeg henter energien min.

Synes det var så flott sagt; «Jeg kommer til å klare det».  Veldig bra innstilling. Man kan ikke alltid gå rundt å tenke på det verste som kan skje. Innstilling betyr mye om vi skal klare å gjennomføre noe – M.E. eller ikke. Tankene våre og troen på at vi skal klare å mestre det vi har satt oss som mål betyr ufattelig mye. Man må aldri undervurdere tankens kraft eller troen på at «dette SKAL jeg klare» .

Evelyn sang fantastisk bra i semifinalen i kveld, men dessverre gikk hun ikke videre. 😦

Legg igjen en kommentar